Superlim

Skrev följande till Clas Ohlssons konsumentkontakt. Jag hade drabbats av ett lite problem.
Hej!
 
Köpte i förmiddags en tub Locite Superlim "Super Attack". Jag skulle limma ihop två kaffekoppar vilka förlorat sina öron på grund av att jag var lite sur. Nu är det så att jag lyckats få lim på min vänstra tumme, så nu sitter vänster tumme och pekfinger ihop. Hur ska jag lyckas få i sär fingrarna. Behöver jag besöka vårdcentralen i värsta fall? 




Jag fick följande svar från Richard:

Hej!
Måste börja med att säga att det var bra gjort att skriva mail med 2st fingrar i hopp klistrade.
Om du tar aceton och blöter ner det och väntar en stund och försiktigt skär med ett rakblad eller liknande samtidigt som du trycker isär fingrarna så går det nog bra.
Lycka till.



www.clasohlsson.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0