Santa Maria

Skickade följande till Santa Maria

Hej!
 
Jag hittade en oöppnad glasburk med innehållande oregano i mitt kökksskåp. Den inköptes troligen för 5-6 år sedan och har alltid stått mörkt. Kan jag använda denna eller är bäst att slänga den. Finns det någon risk att jag blir sjuk om jag äter av innehållet.
 

Hej!
 
Tack för att du hörde av dig till oss. Ur ren hälsosynpunkt är det inge fara att använda denna oregano men troligtvis så har smaken gått ur ordentligt på denna oregano och troligtvis så ser den lite tråkig ut i färgen också.
 
Du får en bättre produkt om du köper en ny som är färskare.
 
Med vänliga hälsningar
Santa Maria AB
Agneta
Konsumentkontakt


Oregano


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0